Dansk Fuglehold

Danmarks ældste og største

blad om fuglehobbyen.

Tryk på link og læs mere.

Velkommen til

Holbæk og Omegns Fugleforening

Aktiviteter i 2023

Så er den nye aktivitetsplan for Holbæk og Omegns Fugleforening 2023 klar.

Det er igen i år lykkes, at få aftaler med nogle rigtige dygtige og spændende foredragsholdere. Her i blandt er der også foredragsholdere der ikke tidligere har besøgt vores forening.

Håber at se rigtig mange af vores medlemmer til foredragene.

Er du ikke allerede medlem, men vil også gerne vil opleve et eller flere af disse foredrag, så koster et års fuldt medlemsskab af foreningen kun fra 200 kr.

Der er mulighed for, at indmelde dig her online og du er medlem på 3 min.

Næste medlemsmøde er den 9 februar 2023 klokken 19,30.

Her får vi besøg af Povl Jørgensen som vil holde et foredrag om Loro Parque, Papegøjekongres, opdrætscenter mm. Povl Jørgensen har været rådgiver (medlem af Advisory board) for Loro Parque Fonden fra 1997-2019 og har fortsat i dag en rolle som såkaldt ambassadør for fonden, der hvert år uddeler over 1 million Euro (7,5 millioner kroner) til bevarelsesprojekter for papegøjer.Kom til møde og hør om fugleparken før og nu, mød parkens ejer i arbejdstøjet og se hvordan møderne i fondens ”bestyrelse” foregår og ikke mindst få et kig foran og bag kulisserne i verdens største papegøjepark.Vi skal selvfølgelig også høre lidt om hvordan den netop afholdte papegøjekongres blev afviklet. En kongres, hvor mere end 800 fuglefolk fra omkring 50 lande deltog.

Der afholdes medlemsmøde klokken 19,30 den anden torsdag i hver måned i Multihuset, Arenavej, 4300 Holbæk.