Aktiviteter i 2022

Det er med stor glæde, at vi allerede nu kan fremlægge en færdig årsplan for aktiviteter i Holbæk og Omegns Fugleforening 2022.

Året vil byder på en masse spænde og lærerige oplæg fra  dygtige oplægsholdere.

Flere af oplægsholderne har ikke tidligere gæstet Holbæk og Omegns Fugleforening, så der er helt sikkert garanti for nye oplevelser.

Så hvis du ikke allerede er medlem, så skynd dig, at blive medlem.

Du kan indmelde dig online.

En aften med Frugt- og insektædere.

Næste medlemsmøde d. 13 oktober, her står aftens foredrag på Frugt- og insektædere når vi får besøg af aftens foredragsholder Torkel Gissel.

Torkel som til dagligt arbejder som biolog har haft fugle de sidste 50 år, hvor af de 40 har været med fokus på Frugt- og insektædere. Foruden at være en meget erfaren opdrætter, er Torkel også en anerkendt og flittig forfatter, til adskillige artikler omkring Frugt- og insektædere. Denne aften vil Torkel fortælle blandet andet fortælle om sit eget fuglehold samt om arterne generelt.  Det er første gang vi har besøg af Torkel her i foreningen, så skynd jer, at sætte et stort kryds i kalenderen denne aften.

Der afholdes medlemsmøde klokken 19,30 den anden torsdag i hver måned i Multihuset, Arenavej, 4300 Holbæk.